اختلاف نظر در مورد نامزدهای جایزه گرمی 2021 ادامه دارد ، اما صندلی های افتخاری مجموعه موسیقی سیاه موسیقی آکادمی ضبط بیانیه ای به شورای رهبری جمعی موسیقی سیاه صادر کرده اند. بسیاری شکایت کرده اند که کمبود زنان و نمایندگان سیاه پوست در نامزدهای امسال وجود دارد ، و این باعث می شود برخی مانند Drake یا Charlamagne The God به صراحت درباره تقسیم بندی بین گرمی ها و فرهنگ صحبت کند. نیکی میناژ اخیراً در مورد شکست خود در سال 2012 صحبت کرد ، زمانی که با تک آهنگ های همچنان در جدول برنده نشد ، و The Weeknd یکی از مشهورترین آلبوم های سال را داشت پس از ساعت ها اما او هیچ نامزدی دریافت نکرد.

در نامه صندلی های افتخاری از جمله جیمی جم ، کوینسی جونز ، دبرا لی و جان لجند ، آنها به همه نامزدها برای سال 2021 تبریک گفتند. در این نامه آمده است: “به ویژه نامزدهای سیاه پوستان که یکی از گسترده ترین لیست های نامزدی هنرمندان سیاه را در سالهای گذشته نشان می دهند.” “یک سال تاریخی است 10 زنان سیاه پوست در چهار گروه برتر و بیشتر از آنها معرفی می شوند 20 نامزدهای سیاه پوست در General Fields نمایندگی می شوند. همچنین ، برای اولین بار ، همه 6 نامزدهای بهترین آلبوم رپ هنرمندان مستقل سیاه پوست هستند. این پیشرفت است. “

آنها اذعان کردند که “هر چرخه جوایز” می تواند ناامید کننده باشد ، اما آکادمی ضبط به دنبال گسترش کار است زیرا هنوز کارهایی برای انجام وجود دارد. بیانیه را به طور کامل در زیر بخوانید.