ماری جوانا در چند دهه گذشته به ویژه با بالاترین میزان پذیرش مواد مخدر ، موضوع داغی بوده است. از نظر بسیاری ، علف های هرز توانایی بهبودی کسانی که درد مزمن دارند را دارد ، در حالی که بسیاری از اضطراب آنها را نیز کاهش می دهد. صرف نظر از این ، هنوز سیاستمداران زیادی وجود دارند که به دلایلی که کاملاً منطقی نیستند ، می خواهند این دارو را غیرقانونی نگه دارند. اکنون مجلس نمایندگان با قانون MORE که مخفف “قانون سرمایه گذاری مجدد و سرمایه گذاری مجدد فرصت ماری جوانا” است ، امور را به دست خود می گیرد.

این قانون می تواند ماری جوانا را غیرقانونی جلوه دهد و در عین حال کسانی را که سو off استفاده از مواد مخدر غیرخشونت آمیز را عفو می کنند ، مورد عفو قرار دهد. امروز ، این لایحه در مجلس به تصویب رسید ، 228 رای مثبت و 164 رای مخالف آن. اکنون ، این لایحه در مقابل مجلس سنا ارائه خواهد شد اگرچه انتظار می رود با کنترل جمهوری خواهان در آن شعبه ، لغو شود.

ارل بلومناوئر ، نماینده اورگان گفت: “این کار درستی است که باید انجام شود.” “برای مدت طولانی ، جنگ با مواد مخدر جوانان ، به ویژه سیاه پوستان را هدف قرار داده و توصیه های متخصصان را رد کرده است. مقبولیت عمومی در بالاترین حد خود قرار دارد. این ایده ای است که زمان آن فرا رسیده است.”

اگرچه ممکن است این لایحه به نتیجه نرسد ، اما این یک گام بزرگ به جلو است زیرا زمینه را برای تصویب قوانین مشابه در آینده فراهم می کند.

کنگره

کارولین برمن / CQ-Roll Call ، Inc از طریق گتی ایماژ

[Via]