در صورت از دست دادن آن ، مگان فاکس و ماشین گان کلی رابطه خود را عصر یکشنبه ، در مراسم جوایز موسیقی آمریکایی 2020 ، فرش قرمز و رسمی کردند. فاکس این فرصت را داشت تا شب را به یک نقطه عطف بزرگتر برای آنها تبدیل کند و برای اجرای خاطره انگیز دو ترانه “خونین ولنتاین” و “بهترین دوست سابق من” زیبایی خود را به صحنه معرفی کند.

وی به حاضران گفت: “یک بار در زندگی ، جادو می تواند اتفاق بیفتد.” “برای این مجری بعدی ، همه ما از زمان اولین حضورش در سال 2012 تحت طلسم او بوده ایم.”

با این حال ، این مطمئناً اولین بار نیست که او عاشقانه خود را با MGK به رخ می کشد و احتمالاً آخرین بار نخواهد بود. فاکس پس از جدایی بسیار زیادش از شوهر سابقش ، برایان آستین گرین در ماه مه ، فاکس وقت تلف کرد و رابطه جدید خود را با کلی رسمی کرد.

وی در مصاحبه ای با گفت: “من بلافاصله فهمیدم كه او همان چیزی است كه من او را شعله دوقلو می نامم.” به آنها لالا بده … و راندال. “به جای یک جفت روح ، یک شعله دوقلو در واقع جایی است که یک روح مانند آنقدر به سطح بالایی صعود کرده است که می تواند همزمان به دو جسم مختلف تقسیم شود. فکر می کنم بنابراین ما در واقع دو نیمه از یک روح هستیم. و من این را تقریباً بلافاصله به او گفتم ، زیرا بلافاصله آن را احساس کردم.