نمایش بزرگ شنبه (28 نوامبر) ممکن است در جریان باشد ، اما پس از پایان این مسابقه تقریباً یک درگیری وجود داشت. مایک تایسون و روی جونز جونیور قهرمانان بوکس آخر هفته گذشته در یک مسابقه نمایشگاهی در مرکز استاپلز به مصاف هم رفتند که نتیجه تساوی بود. با این حال ، گزارش شده است که یک هوادار فکر می کند که عاقلانه است که پس از مبارزه به Tyson قدم بگذارد ، و خوشبختانه ، Tyson به جای اینکه او را به عهده بگیرد ، توانست از محصول خارق العاده بخندد.

بر اساس گزارش توسط TMZ، گزارش شده است که مایک تایسون و همراهانش در حال خارج شدن از محل برگزاری بودند که او به گروهی از طرفداران پرستش رسید که منتظر چهره مشهور مشهوری برای امضای امضا و عکس گرفتن بودند. تایسون با خوشحالی موظف شد ، و در حالی که داشت خود را به گروه کوچک می رساند ، مردی تصمیم گرفت که علیه مبارز باارزش فریاد بزند. به نظر می رسید که این مرد تایسون را به چالش کشید و می خواست بداند چرا نمی تواند با بوکسور مبارزه کند.

در رسانه ها آمده است که تایسون شرایط را روشن کرده و با این مرد شوخی می کند که اگر چالش او را بپذیرد ، خیلی خوب نخواهد شد. سپس ، مرد نابسامان قبل از اینکه به کمربندش برسد تاب خود را گرفت و گویی قصد دارد نوعی سلاح بیرون بکشد. تیم Tyon بلافاصله وارد عمل شدند و اوضاع را منتشر کردند ، اما گفته می شود که این مرد قبل از اینکه کسی از او سوال کند ، فرار کرد.

گفته می شود که برخی از اعضای تیم تایسون این مرد را از یک رویداد دیگر که وی نیز باعث ایجاد صحنه شده بود ، شناختند.

[via]