مایک تایسون یکی از بزرگترین افسانه های تاریخ بوکس است ، و روز شنبه ، طرفداران در یک مسابقه نمایشگاهی که به میزبانی تریلر برگزار می شود ، در حالی که به روی جونز جونیور می رود ، از بازنشستگی خارج می شوند. در حال حاضر برخی از محدودیت های گسترده در این جنگ وجود دارد زیرا مشخص شده است که مبارزان مجاز به ناک اوت کردن یکدیگر نیستند و اگر کسی به شدت بریده برود ، فوراً اعلام می شود که جنگ پایان یافته است. حتی هیچ داوری در دست نخواهد بود که به کسی برنده شود.

امروز ، رزمندگان همه در جایی که وزنه رسمی را برای این رویداد داشتند ، دور هم جمع شدند. همانطور که در کلیپ زیر مشاهده می کنید ، به نظر می رسد که جونز جونیور و تایسون در حالی که وزنه های مربوطه را می گرفتند در فرم خارق العاده ای قرار داشتند. در پایان ، تایسون 220 پوند زمان گرفت در حالی که جونز با 210 قابل احترام وارد میدان شد.

https://www.youtube.com/watch؟v=JORe9ADziv8

شاید هیجان انگیزترین مبارزه غیر از مسابقه تایسون-جونز ، مسابقه بین جیک پل و بازیکن سابق NBA ناتی رابینسون باشد. این دو در طی چند ماه گذشته خون بد زیادی داشته اند و هر دو از ضربه زدن به یکدیگر در حلقه هیجان زده شده اند. صرف نظر از این ، مطمئناً Tyson Vs Jones است که همه ما به خاطر آن به تلویزیون های خود چسبیده ایم.

اگر به دنبال تماشای این مبارزه هستید و نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید ، می توانید راهنمای ما را در اینجا بخوانید.