مایک تایسون قرار است روز شنبه از دوران بازنشستگی خارج شود زیرا وی در نمایشگاه جالبی که رویای جونز جونیور را به عهده دارد ، شرکت خواهد کرد. متأسفانه ، قوانین مسابقه کاملاً سختگیرانه است زیرا هیچ داوری ، ناک اوت و برنده ای در کار نخواهد بود. در حقیقت ، اگر یکی از مبارزان دچار بریدگی شود ، جنگ تمام شده است. صرف نظر از این ، طرفداران هنوز از دیدن همه چیز هیجان زده هستند و منجر به جنگ می شود ، تایسون در حال حاضر چندین جوک را ترک می کند.

در کلیپ رسانه های اجتماعی زیر ، تایسون دیده می شود که در کنار سفره شام ​​با بچه های خود بوقلمون تراشیده است. به نظر می رسد این شی به جای بوقلمون واقعی به شکل سر Roy Jones Jr باشد. از آنجا ، تایسون یادآوری می کند که گوش را ترجیح می دهد و یک تکه از خود برش می دهد ، قبل از اینکه متوجه شود که این گوشی بسیار بهتر از گوش اوندر هولفیلد است.

حمله تایسون به Holyfield به راحتی یکی از نمادین ترین و به یادماندنی ترین لحظات تاریخ بوکس است و دیدن اینکه تایسون چنین سبک بینی نسبت به همه این مسائل دارد بسیار جالب است. مطمئناً ، اگر در هنگام مبارزه شنبه انتظار هر کدام از این بازیهای گذشته را دارید ، بسیار ناامید خواهید شد.

در نظرات زیر به ما اطلاع دهید که آیا قصد دارید این هفته آخر هفته مسابقه تایسون را تماشا کنید یا خیر.

مایک تایسون

جو اسکارنیسی / گتی ایماژ برای iHeartMedia

[Via]