شب گذشته واقعه یک عمر بود ، زیرا مایک تایسون از دوران بازنشستگی خارج شد و به مبارزه با افرادی مانند روی جونز جونیور پرداخت. در این مبارزه ، نیت رابینسون و جیک پال در یک ناک اوت شرورانه به نفع جیک پاول جنگیدند. . هواداران برای این مسابقه بزرگ سیراب شدند و آنها انتظار کلاسیک را داشتند ، حتی اگر تایسون و جونز خیلی از دوران اولیه زندگی خود خارج شوند.

در پایان ، طرفداران با یک مبارزه کاملا خوب درگیر شدند ، همه موارد در نظر گرفته شد. هر دو جنگنده در حال چرخش بودند ، به خصوص تایسون که چند عکس بدن عظیم به جونز می رساند. در حالی که به نظر می رسید تایسون برنده شده است ، این مسابقه به عنوان یک تساوی خوانده شد که منجر به واکنش خنده دار تایسون شد ، که در زیر یافت می شود.

اکنون ، حدس زده می شود که یک مبارزه دوم در راه باشد ، خصوصاً اینکه تایسون اظهار داشت که امیدوار است زودتر از اینها به رینگ برگردد. با توجه به این نکته ، هواداران قبلاً ادعا کرده اند که این جنگ تقلبی بوده و قرعه کشی راهی ساده برای فروش بلیط برای یک مبارزه کاملاً دیگر بوده است.

اگرچه این ممکن است درست باشد ، اما واضح است که هنوز هم افرادی هستند که دوست دارند این اتفاق را دوباره تکرار کنند. در زیر صحبت های مردم را در مورد این دعوا بررسی کنید.