در حال حاضر ، همه باید بدانند که مایك تایسون روز شنبه بازنشسته می شود ، جایی كه باید به مصاف افرادی مانند روی جونز جونیور برود. این مسابقه صرفاً یك نمایشگاه است كه به معنای آن است كه در واقع برای هیچ چیز مهم نخواهد بود. در عوض ، این ویترین شکلی خواهد بود که این بچه ها دارند ، در حالی که همچنین در نوستالژی کسانی که با تماشای تسلط این افراد بر بخشهای مربوطه بزرگ شده اند ، بازی می کند.

این مبارزه دارای قوانین نسبتاً سختگیرانه ای خواهد بود زیرا در هشت دور دو دقیقه ای محدود می شود که در صورت قطع یک مسابقه بلافاصله مسابقه به پایان می رسد. در مصاحبه اخیر با VladTV ، تایسون در مورد این قوانین صحبت کرد ، با اشاره به اینکه محدودیت های زمانی او را ذره ای نمی کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=8PWAWj80JQQ

تایسون گفت: “بیرون کشیدن کسی فقط دو ثانیه طول می کشد.” “به هر حال بیشترین حذفیات من زیر دو دقیقه است.” متأسفانه ، در این مبارزه حذفی مجاز نیست ، این بدان معناست که ما نمی توانیم ببینیم که تایسون قدرت کامل خود را آزاد می کند. با این حال ، این احتمال وجود دارد که او و جونز تصمیم به سرکشی بگیرند ، که در نهایت منجر به واکنش شدید اما همچنین هیجان تمام طرفداران خارج از کشور خواهد شد.

کارت اصلی برای مبارزه با تایسون و جونز از ساعت 9 عصر EST شروع می شود ، بنابراین مطمئن شوید که در Triller این موضوع را بررسی می کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=JORe9ADziv8