این حماسه ادامه دارد. روز چهارشنبه (2 دسامبر) ، لارسا پیپن پیامی رمز آلود به استوری اینستاگرام خود ارسال كرد و حاكی از آن بود كه شایعاتی كه پیرامون وی به گوش می رسید كاملاً درست نبودند. این هفته ، عکس هایی ظاهر شد که همسر 46 ساله اسطوره بسکتبال اسکاتی پیپن را در کنار هم با مالک بیسلی ، baller 24 ساله ، مینه سوتا تیمبرولوز ، دست در دست هم داده است. پس از ریختن میم ها ، همسر مالک ، مونتانا یائو ، تعجب خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

یائو در استوری اینستاگرام خود نوشت: “این همه وحشی است ، من برای اولین بار آن را مثل شما می بینم.” به زودی ، لارسا به عنوان یک قطعه جانبی که ازدواج را خراب می کرد ، قلاب شد ، اما طبق این قفل هالیوود، مالک و همسرش ماه هاست که با هم نیستند. در این رسانه گفته می شود که “منبع” آنها ادعا می کند که برخلاف گزارش هایی مبنی بر استخدام وکیل طلاق توسط مونتانا پس از دیدن عکس های مالک با لارسا ، این بسکتبالیست کسی است که به دنبال طلاق از همسرش بوده است.

این روزنامه گزارش می دهد: “پس از مدتی گفتگو ، لارسا و مالک بر سر طلاق در انتظار خود با یکدیگر رابطه برقرار کردند.” مالک که به تازگی قراردادی 60 میلیون دلاری با تیمبرولوز امضا کرده است ، یک فرزند را با یائو مشترک دارد. او از طریق جنجال مداوم در شبکه های اجتماعی سکوت اختیار کرده است اما لارسا همچنان مورد تحقیر مردم قرار می گیرد.

[via]