طرفداران Playboi Carti این نظریه را مطرح کردند که امروز سرانجام می تواند روزی باشد که خواننده رپ آتلانتا آلبوم استودیویی جدید خود را منتشر کند کل لوتا قرمز. دلیل استدلال نظریه های آنها از پست های اخیر کارتی در شبکه های اجتماعی ناشی می شود که شامل 3 و 0 است. با اندکی رسیدن ، مردم تصور می کنند که در نتیجه این هنرمند خون آشام قصد دارد در 30 نوامبر سقوط کند.

اگر او امروز نرسد ، مردم به دلیل عدم بروزرسانی از خواننده رپ ، ناامیدتر می شوند ، چیزی که باعث هیاهوی او در اولین باری که شایعه افتادن آلبوم شد ، شد.

خوشبختانه ، اگر Playboi Carti تصمیم به انتشار آلبوم خود نگیرد ، ما باید Mario Judah را جایگزین او کنیم.

هیچ کس فکر نمی کرد که داغترین بچه جدید صحنه ، ماریو جودا ، بتواند چنین تأثیرگذار تأثیرگذار روی پلیبوی کارتی ایجاد کند اما معلوم می شود که او گاهی اوقات درست مثل رپ صدا می کند. او اخیراً به طور مستقیم در اینستاگرام شرکت کرد و آهنگی را به سبک کارتی ضبط کرد ، صدای کودک را کاملاً خوب کرد و امیدوار بود که ، اگر کارتی افت نکند کل لوتا قرمز، او خواهد.

ماریو جودا در یک ویدیوی جدید گفت: “من آن عوضی را می اندازم. من کل Lotta Red را خواهم انداخت ، اگر شما این کار را نکنید.” سپس ، او همه چیز را تحت تأثیر قرار داد ، یک آهنگ را ضبط کرد با ضرب آهنگی از نوع Carti و تقریباً دقیقاً شبیه به رپ صدا کرد. بنابراین ، اگر در نهایت همه چیز برای هنرمند “Die Very Rough” ناکام بماند ، می دانیم که او یک کار بالقوه را به عنوان تقلید کننده Playboi Carti در TikTok پیدا کرده است.

ماریو جودا اصلاً بازی نمی کند ، او یک هفته کامل به کارتی وقت می دهد تا آلبوم جدیدش را کنار بگذارد. اگر تا آن زمان خارج نشود ، او نسخه خودش را رها می کند کل لوتا قرمز. اگر او را باور ندارید ، فقط نگاهی به آنچه او با بازسازی ویروسی “ROCKSTAR” DaBaby انجام داد ، بیاندازید.