ماركل فولتز شروع نسبتاً سختی در حرفه خود داشت اگرچه پس از فروش از فیلادلفیا 76ers به ​​اورلاندو مجیك ، ​​شروع به برتری كرد. در حالی که او هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری دارد ، اما منکر استعداد Fultz نیست و با شروع فصل NBA در کمتر از یک ماه ، Fultz بیش از این هیجان زده خواهد شد که دوباره به زمین مسابقه برگردد و به مردم نشان دهد دقیقاً چه چیزی می تواند داشته باشد انجام دادن.

علاوه بر رژیم آموزشی ، فولتز همچنین به تازگی در حال آماده سازی بوده و اخیراً جوهر جدید خود را در اینستاگرام به نمایش گذاشته است. همانطور که در پست IG زیر مشاهده می کنید ، Fultz هنرمند خال کوبی اورلاندو Roly T-Rex را مورد انتقاد قرار داد ، که در طی چند سال گذشته کارهای خارق العاده ای انجام داده است. رولی در حالیکه Fultz یک خال کوبی زیبا و شگفت انگیز پلنگ سیاه را به او داده بود ، می تواند تمام توقفگاهها را متوقف کند.

در اوایل سال جاری ، چادویک بوزمن ، بازیگر پلنگ سیاه ، به طرز فجیعی درگذشت و از آن زمان ، وی احترامات زیادی را از ورزشکاران سراسر جهان دریافت کرده است. این جدیدترین خال کوبی نمونه دیگری از معنی شخصیت پلنگ سیاه برای بسیاری از افراد است.

نظرات شما در مورد خال کوبی را در نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

مارکل فولتز

مایک ارمن / گتی ایماژ