به دلایلی ، اینترنت یک میم را رواج داده است که در مورد “سیگار کشیدن” بر روی خاکستر یک خواننده رپ فقید بسیار بی احترامی است. اخیراً ، در شبکه های اجتماعی اظهار نظرهایی در مورد افرادی که “پس از کشته شدن رپ در آتلانتا” روی بسته پادشاه فون سیگار می کشند ، وجود دارد.

خشونت با اسلحه همچنان در شیکاگو به خصوص در جامعه رپ شهر همچنان مسئله ای است. توکا ، پسر 15 ساله ای که در ایستگاه اتوبوس در شیکاگو کشته شد ، یکی از افرادی است که در این الگوی رفتاری که اغلب توسط خود شاه فون و لیل دورک مورد استفاده قرار می گرفت ، بیشتر مورد مراجعه قرار می گیرد. مادر توکا و همچنین مادران رپرهای کشته شده FBG Duck ، لیل میستر و ری ری رسماً در مورد خشونت در شیکاگو و همچنین مضر “سیگار کشیدن بر روی توبا” صحبت می کنند.

مادر توكا كه در يك ميزگرد با مادر FBG Duck و ديگران نشسته بود ، با اشك از مردم خواست كه از استفاده از ميم استفاده كنند.

https://www.youtube.com/watch؟v=cb6XVex0PFk

مادر توکا توضیح داد: “او نام مستعار خود را از بیمارستان گرفته است.” “آنها او را” نگرش “صدا كردند ، من آن را به” توكا “كوتاه كردم. … من نمی فهمم که چگونه آنها می توانند توسط کسی که 15 ساله بود مرعوب شوند و می خواهند شخصی را ببرند و می خواهند آن را به یک علف هرز تبدیل کنند. مانند چطور ممکن است [say] “در Tooka سیگار می کشید؟” مثل این که از کجا آمده است؟ چه کسی یک شخص مرده را سیگار می کشد؟ ناراحتم می کند. سطح بی احترامی کجا متوقف می شود؟ او قبلاً مرده است. “

وی همچنین توضیح داد که ادامه خواندن نظراتی از این دست بسیار مضر است.

وی گفت: “توکا یک فرد کامل است. او هیچ علف هرز ندارد.” “او یک مادر و خانواده در اینجا داشت. او افرادی داشت که او را خیلی دوست داشتند. بنابراین همه این چیزها ، شما در مورد اینکه” در Tooka سیگار می کشید “صحبت می کنید و او را منقلب می کنید ، نمی توانید با شیطان برقصید و انتظار داشته باش که خدا تو را ببخشد. تو نمی توانی چنین کاری کنی.

https://www.youtube.com/watch؟v=M4kqBRXKVSk

[via]