گفته می شود که لس آنجلس لیکرز در مورد تمدید قرارداد کایل کوزما که در آستانه پایان قرارداد تازه کار خود است درگیری دارند.

کایل کوزما ، لیکرزسام گرینوود / گتی ایماژ

یان بیگلی از SNY این هفته گزارش داد: “همچنین ، در لس آنجلس ، در مورد امضای Kyle Kuzma برای تمدید قرارداد اجماع بین تصمیم گیرندگان وجود ندارد ، منابع SNY تایید می کنند (همانطور که اولین بار توسط The Ringer گزارش شد)” “من لس آنجلس را به طور جدی در نظر نمی گیرم که تجارت کوزما را در خارج از فصل انجام دهد ، اما اگر هوادار کنیک باشید ، این نکته ارزش توجه را دارد. نیکس در آخرین مهلت تجارت 2020 ، کوزما را در مذاکرات تجاری دنبال کرد.”

برایان ویندورست ، خبرنگار ESPN می گوید كوزما در انتظار “معامله ای قابل توجه” است.

کوزما در ماه ژوئیه به خبرنگاران گفت: “منظورم این است که من می خواهم بدون اینکه دستمزدی دریافت کنم بنابراین واقعاً برایم مهم نیست. “یک روز اتفاق می افتد. بنابراین من به آن فکر نمی کنم. “

کوزما بلافاصله پس از انتخاب 27 ام به طور کلی در پیش نویس NBA 2017 توسط Nets بلافاصله به لیکرز معامله شد.

روز جمعه ، کوزما به دلیل انتقاد از تصمیم احتمالی تعطیلی کشور برای مبارزه با ویروس کرونا ، عنوان خود را در دادگاه تیتر کرد: “آیا شما با تعطیل کردن کشور 2-4 هفته ، خونسرد هستید؟” او از پیروان خود پرسید. “آمریکایی ها نمی توانند درون یک حباب زندگی کنند. ما بسیار خوش شانس بودیم. و صادقانه بگویم که تنها ما می توانیم” گسترش “را کنترل کنیم. من راهی دیگر نمی بینم.

[Via]