Lil Yase نامی است که باعث خوشحالی بسیاری از طرفداران هیپ هاپ در منطقه خلیج شده است. آهنگ هایی مانند “Get it In” ، “Furl” و “Worst Way” نیروگاه های انکارناپذیری بودند و او همیشه می دانست چگونه انرژی پیش بینی شده را به یک مسیر وارد کند. متأسفانه امروز مشخص شد که یاس در سن 25 سالگی درگذشت. همچنانکه وجود دارد ، هنوز علت مرگ گزارش نشده است اگرچه طرفداران و دوستان وی قبلاً پیامهای صمیمانه خود را در صفحات رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اند.

یرمیا مسیا ، یکی از نزدیک ترین همکاران یاس ، با دو پست در اینستاگرام شرکت کرد و در آن به احترام به دوست فقیدش ادای احترام کرد. او قبل از پیگیری پست دیگری نوشت: “هرگز اوقات را فراموش نمی کنم برادر @ yasemoney600” خداوند متعال روح شما را دوباره زنده کند “، نوشت:” به یکی از جالبترین آدمهای بامزه ای که ملاقات کردم آرام باش. او متفاوت بود اما خودش بود و همیشه بیشتر از آنچه برای ضبط یا هر چیز دیگری درخواست می کردم به بیرون نگاه می کرد و به من پول می داد. و او پیشنهاد کرد که وقتی ضربه خوردم یک لپ تاپ جدید برای من بخرد. n **** من برای همیشه واقعی! “

تأثیر یاس در صحنه موسیقی سانفرانسیسکو کاملاً مستند است و قطعاً میراث او زنده خواهد ماند. با HNHH همراه باشید زیرا مطمئن خواهیم بود که آخرین به روزرسانی ها را در مورد این داستان در حال توسعه به شما ارائه می دهیم.