شایعاتی مبنی بر سنگین بودن روابط آنها به دلیل پست های سیاسی در شبکه های اجتماعی وجود داشت ، اما به نظر می رسد که لیل وین و دنیس بیدوت دوباره در مسیر درست خود قرار گرفته اند. این زوج اشاره کرده اند که اخیراً آشتی کرده اند ، به خصوص پس از اینکه طرفداران متوجه شدند که آنها بار دیگر در اینستاگرام معاشقه می کنند. وقتی Weezy عکسی از خود در کنار رئیس جمهور دونالد ترامپ هنگام تأیید رهبر بحث برانگیز و طرح پلاتین خود برای سیاه پوستان آمریکایی را منتشر کرد ، این زوج به یک ضربه برخورد کردند. به زودی ، وین و دنیس دیگر در شبکه های اجتماعی یکدیگر را دنبال نمی کردند و هر دو پیام های معمایی ارسال می کردند که نشان می داد عاشقانه به پایان رسیده است.

با این حال ، دنیس به اشتراک گذاری عکس بازگشته است و اینها نشان می دهد که او تعطیلات لذت بخشی را در کنار عزیزانش در کنار او داشته است. این مدل جریانی از تصاویر را بارگذاری کرد که نشان می داد او زندگی خوبی با لیل وین در نیواورلئان دارد. وی در زیرنویس نوشت: “آخر هفته شکرگذاری کاملا عالی بود.” “هر روز ممنون.”

دنیس ، به غیر از گرفتن غذای خوب و لذت بردن از یک شرکت عالی ، چند تصویر از لیل وین در حالی که برای دوربین لبخند می زد به اشتراک گذاشت و مدتی را صرف اسکیت بورد کرد. برای دیدن عکسهای او ، پست زیر را بکشید.