لیل وین به دلیل “شرایط غیرقابل پیش بینی” عملکرد خود در مسابقه مایک تایسون و روی جونز جونیور را که در ابتدا شنبه شب برنامه ریزی شده بود لغو کرده است.

لیل وین ، مبارزه کنیدجف شیار / گتی ایماژ

وین در توییتر نوشت: “به دلیل شرایط غیرقابل پیش بینی امشب در جنگ تایسون / جونز اجرا نخواهم کرد.” “امیدوارم این رویداد هنوز موفقیت آمیز باشد و علاقه زیادی به تریلر داشته باشد.”

وین در مورد شرایطی که در غیاب او وجود داشت ، توضیح نداد ، اما اوایل این ماه ، او به صراحت ابراز هیجان کرد که می تواند در طول این برنامه اجرا کند: “بدون شک این رویداد در تاریخ ثبت خواهد شد. من او در بیانیه ای گفت: “سپاسگزارم كه در آن عضو هستم و عرصه را با دو افسانه زنده تقسیم می كنم.

جمعه ، وین میکس تیپ جدید خود را منتشر کرد ، بدون سقف 3. این پروژه 20 قطعه ای ، که شامل حضورهای Drake ، Young Thug و موارد دیگر است ، طرفداران را پس از بارگیری از طریق DatPiff ، احساس نوستالژی کرده اند.

انتظار می رود که فرانسوی مونتانا ، ویز خلیفه و YG نیز در این مراسم برنامه داشته باشند و TMZ گزارش داده است که اسنوپ داگ جایگزین وین خواهد شد. اسنوپ این خبر را در توییتر خود با پیوندی طرفداران را به جایی که می توانند در آن جریان پخش کنند ، تایید کرد.

[Via]