لحظاتی قبل از درگیری شنبه شب مایک تایسون و جونز جونیور ، لیل وین اعلام کرد که دیگر آن شب برنامه اجرا نخواهد کرد. این اولین باری نبود که او تصمیم گرفت از عملکرد کنار بکشد اما بسیاری از آنها به دلیل “شرایط پیش بینی نشده” که منجر به لغو شد ، سر خود را خراشیده بودند.


Hoch Zwei / Corbis از طریق گتی ایماژ

به گفته TMZ ، وین در واقع برای ساخت نمایش از لوسیانا به لس آنجلس سفر کرد و حتی برنامه های شکرگذاری خود را زودهنگام پایان داد. متأسفانه ، بر اساس بیانیه تریلر ، “یک شخص ثالث غیرمرتبط” خود را در کل شرایط وارد کرد و همه چیز را خراب کرد.

تریلر گفت: “متأسفانه یک شخص سوم غیرمرتبط وجود داشت که شب قبل از رویداد و صبح تلاش کرد خود را در روند تولید بین تریلر و لیل وین وارد کند و متأسفانه باعث ایجاد مسئله ای شد که وین نتوانست آن را اجرا کند.”

آنها وارد جزئیات خاصی نشدند ، هرچند گفتند كه یك تهیه كننده این رویداد “در آخرین لحظه با تریلر و لیل وین تلاش كرد تا خود را وارد كند و در نهایت باعث ایجاد یك آشفتگی و سرگردانی شد. در یک زمان خاص ، وین ناامید شده و تصمیم گرفت که بهترین کار برای کنار کشیدن از اجرا است. تا زمانی که تریلر از این آشفتگی باخبر شد ، خیلی دیر بود. “

ویزی که افتاد بدون سقف 3 و یکی از مالکان Triller است ، گفت که او از نتیجه این رویداد راضی است “اما واقعاً ناامید شد که من از اجرای حزب سوم منصرف شدم.”

بدون عرق. وین و تریلر گفتند که با رپر که قرار است عملکرد کارت مبارزه بعدی را جبران کند ، رابطه خوبی دارند.

[Via]