پس از یک سری عناوین عجیب که شامل پشتیبانی تصادفی او از ترامپ و زندگی عاشقانه اش به خاطر آن از هم پاشیده شد ، ویزی بازگشت تا آنچه را که بهترین کار را انجام می دهد – رپ. Weezy با سومین قسمت در لغزش کرد بدون سقف مجموعه های میکس تیپ که او در ابتدا یک دهه پیش راه اندازی کرد. Weezy با 20 آهنگ و حضور دراک و پسرش ، کامرون کارتر ، با تخریب برخی از داغترین آهنگهای فعلی به ریشه های خود رفت.

این اولین مخلوط وین از زمان انتشار است تقدیم 6 در سال 2017. و در حالی که او در حال رفتن به انتشار قسمت پنجم از تا کارتر مجموعه و همچنین پروژه ، مراسم خاکسپاری، به نظر می رسد که Weezy قصد دارد قیام دوباره خود را انجام دهد من یک انسان نیستم سلسله. “آماده باش من یک انسان نیستم III / آلبوم که در سال 2021 منتشر می شود ، “دی جی خالد اعلام کرد که” Lamar “، سبک آزاد وین نسبت به” تصاحب “Jay-Z است.

به نظر می رسد که وین قصد دارد در ماه های آینده تعداد زیادی موسیقی را نیز منتشر کند. این خواننده رپ همچنین فاش کرد که قسمت 2 موسیقی 20 قطعه ای او وجود دارد بدون سقف 3 به زودی. خالد در برنامه “افرو” اظهار داشت: “من می خواهم مردم بدانند كه قسمت 2 به زودی خواهد آمد.”

هیچ صحبتی در مورد زمان انتظار از ویزی برای کنار گذاشتن قسمت 2 این بخش صورت نگرفت بدون سقف 3 یا من یک انسان نیستم 3 اما ما مطمئنا منتظر آن هستیم.

آهنگ مورد علاقه شما از کدام قسمت است سقف 3 ندارد؟

https://www.youtube.com/watch؟v=n9zXXNZmz3Mhttps://www.youtube.com/watch؟v=8WtlWFomth0