در تاریخ 10 نوامبر ، مقامات حکمی برای دستگیری Lil Loaded خواننده رپ دالاس – نام واقعی داشاون رابرتسون – که به قتل خلیل واکر 18 ساله متهم بود ، ارسال کردند. لود ، 20 ساله ، خود را به بازداشت پلیس سپرد ، جایی که به سرعت دستگیر شد. گفته شد که Loaded به قتل واکر متهم شده است ، که گفته می شود در بعد از ظهر 25 اکتبر رخ داده است.

به گفته کارآگاه جان والدز ، لیل لود ، خلیل واکر و شخص سوم به نام کامرون واکر در بیرون خانه خلیل واکر ایستاده بودند که دو تیراندازی انجام شد. با شنیدن صدای تیر ، خواهر واکر ، خیدا به بیرون آمد تا لود و کامرون واکر را که بالای بدن خلیل ایستاده اند ، پیدا کند ، “در خیابان دراز کشیده و از ناحیه تنه زخمی شده است.” یک سند ادعا می کند که خیدا واکر شاهد مشاهده یک فیلم تلفنی از لیل لود در حال شلیک به برادرش بوده است ، اگرچه جزئیات مشخصی در مورد محتوای این فیلم مشخص نیست.

بعداً فهمیدند که خلیل واکر یک خواننده رپ بود که به نام Savage Boosie معروف بود ، که Loaded برای عزاداری در اینستاگرام ادامه داد. وی نوشت ، “پس از دستگیری ، عکس خود را به اشتراک می گذارد:” آنها سعی می کنند تا شما را بی گناه جلوه دهند و گناه کنید. “ما می خواهیم از این عبور کنیم. برادر من عاشق تو است.” به سرعت این نظریه مطرح شد که مرگ واکر در شرایط تصادفی رخ داده است ، زیرا منابع نزدیک به خواننده رپ گفته اند او و Loaded دوست بسیار صمیمی بوده اند.

“آنها تلاش می کنند تا شما را بی گناه جلوه دهند و گناهکار باشید. ما می خواهیم از این مسئله عبور کنیم. برادر من عاشق تو است.”

اکنون ، به نظر می رسد که لیل لودد ، البته در شرایط نامعلوم ، به خانه بازگشته است. با توجه به لحن تیتراژ جشن اینستاگرام وی ، به نظر می رسد که یک پیشرفت مثبت در پرونده وی اتفاق افتاده است. “خوشحالم که به شما بگم من خونه هستم ؟؟ ¼ï¸ ؟؟ â ؟؟ â؟” او می نویسد ، در پستی که به سرعت به بیش از صد هزار پسندیدن نزدیک می شود. در حال حاضر ، جزئیات بیشتر درباره آزادی Loaded هنوز به اشتراک گذاشته نشده است. در زیر آخرین پست او را بررسی کنید.