با نامگذاری هر دو خواننده رپ در خیابانهای شیکاگو ، در چند سال گذشته لیل ریز و کینگ فون از یکدیگر عبور کرده اند. آنها لزوماً همیشه در همان محافل نمی دویدند ، اما مدتی را با هم دوست داشتند قبل از مرگ فجیع تیراندازی فون ، چند هفته پیش. Lil Reese نسبت به آنچه اتفاق افتاده کاملاً متزلزل مانده است ، اما او در حال بازگشت به برخی از لحظات زیبای خود با ستاره در حال ظهور است ، با ارسال ادای احترام به Von در توییتر.

“LLV ، ما واقعاً ستاره هایی را مسدود می کنیم که از یک کاپوت از هیچ چیز ساخته شده اند” ، لیل ریز ، که در حوالی اوبلاک نیز بزرگ شده است ، گفت: “متأسفم که من تا به حال بی حد و حصر نیستم.”

ویدئوی ضمیمه شده نشان می دهد که لیل ریز در حال معاشرت با کینگ فون و پسرانش است. او در حالی که وون با تلفن خود در پس زمینه همتا می شود ، پول را حساب می کند.

در حالی که محبوبیت پادشاه وون پس از مرگ وی رو به افزایش است ، ستاره فیلم بزرگسالان ، تینا ترامپ ، به وضوح یکی از طرفداران رپر فقید است و با استناد به آهنگ محبوب خود “Took Her To The O” و توئیت خود نوشت: “کسی مرا به O می برد”.

بسیاری از مردان پیشنهاد کرده اند که Teanna را به گشت و گذار در این محله برسانند ، اما لیل ریز می خواهد اولین غذاهای خود را ارائه دهد ، در پاسخ گفت: “wya we got you”.

فکر می کنید لیل ریز ممکن است روز خود را با تئانا ترامپ ببیند؟