فقط لازم است گاهی خود را از رسانه های اجتماعی حذف کنید. و منطقی است که هنرمندان نیز همین کار را بکنند ، به خصوص که جنبه هایی از زندگی شخصی آنها به چشم مردم می خورد. ماه گذشته ، مرگ پادشاه وون جهان را شوکه کرد. خواننده رپ 26 ساله شیکاگو ، که با امضای نسخه OTF لیل دورک امضا شد ، در حال آماده سازی برای تصاحب بود. یک هفته از انتشار آلبوم مورد انتظار خود دور شده بود ، به اوبلاک خوش آمدید

توییتر و اینستاگرام به منابع اصلی پیشرفت های جدید در مورد مرگ وون تبدیل شدند و به نظر می رسد دورک هنگام گذراندن فون در لایو اینستاگرام ، از مرگ فون مطلع شده است. بعداً ادعا شد که دورک برای انتقام از همه بلیط های نمایش Quando Rondo را خریده است. و دقیقاً قبل از آن ، Tekashi 6ix9ine نسبت به Von بسیار بی احترامی کرد.

دورک اندکی پس از به اشتراک گذاشتن پست ادای احترام به Von ، از اینستاگرام ناپدید شد. کمی کمتر از یک ماه بعد ، و او بی سر و صدا حساب خود را بازگرداند. بسیاری از هواداران در بازگشت او ابراز آرامش کردند. و با صدا مردم هنوز امیدوارند که این قطره کاهش یابد ، این بدان معناست که دورک قبل از پایان سال موسیقی جدیدی را رها خواهد کرد. این خواننده رپ قبلاً اظهار داشت که آلبوم پیش رو خود را بسته است صدا بنابراین ، در این مرحله ، ما فقط در تاریخ انتشار منتظر هستیم.

آیا شما برای موسیقی بیشتر از Durk هیجان زده هستید؟