برخی از افراد بیشتر از دیگران در معرض تصادف هستند ، اما یک اتفاق ناگوار اخیر باعث شده است که Lil Uzi Vert دچار بریدگی شدید شود. خواننده رپ روز دوشنبه (30 نوامبر) بدبختی های خود را با پیروان شبکه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشت و به نظر می رسد که با چاقو دویدن دردناکی داشته است. هواداران پس از اینکه یوزی فیلم آسیب دیدگی خود را منتشر کرد از نزدیک و به شخصه نگاه کردند. وی در این کلیپ گفت: “این هیچ شکافی نیست ، این دستگاه باز است.” دوست او در پس زمینه شنیده می شود که به او می گوید که سر و صدا دارد. اوزی موافقت کرد و گفت: “یک جنجال واقعی”.

بعدا یوزی در توییتر خود نوشت: “چیزها را با چاقو باز نکنید که ایمن نیست”. یک هوادار می خواست بداند که چگونه توانسته صورت خود را با چاقو کوتاه کند. “من داشتم چاقو را روی بند زیپ عقب می کشیدم و صورتم را می زدم … فقط دلم برای لبم تنگ شده بود.” یکی دیگر از طرفداران به اوزی گفت که او به بخیه نیاز دارد ، اما وی سوال کرد که آیا بریدگی وی به اندازه کافی عمیق برای مراقبت پزشکی است یا نه.

ما مطمئن نیستیم که Lil Uzi Vert چگونه به مصدومیتی دردناک تمایل پیدا می کند ، اما خوشحالیم که این وضعیت بدتر هم نبود. در زیر به Uzi نشان دهید که نشانگر جذابیت خود است.