روزها قبل فهمیدیم که فلوید می ودر و لوگان پل در رینگ روبرو می شوند. پل ها پس از پیروزی جیک پاول مقابل ناتی رابینسون ستاره سابق NBA پیروز شده اند. ناک اوت شنیده شده ‘دور دنیا در شبکه های اجتماعی پخش و پخش شده است ، و جیک در حالی که در موسیقی ویدیوها حضور یافته است ، درخشش بیشتری از دنیای رپ پیدا کرده است. لوگان پل مدتی است که برای گرفتن شوت خود در رینگ با می ودر درخواست کرده است و در حالی که بوکسور قهرمان را ترول می کند ، پاول در حالی که برای اولین بار فهمید که جنگ امن است ، ستایش می کرد.

ستاره بوکسور تبدیل شده به YouTube در حالی که می خندید گفت: “من با بهترین جنگنده کره زمین می جنگم”. “این دیوانه است عزیزم. من از فرصتی برخوردار شده ام که تعداد کمی از مردم از آن استفاده کرده اند. آنها اینگونه تاریخ را می سازند.”

هفته ها پیش ، فلوید پس از گفتن چند اظهارنظر بی احترامی در مورد بوکسور ، پیامی را به پل توئیت کرد. بوکسور گفت: “این دختران یوتیوب بهتر است برخی از عروسک های باربی را پیدا کنند تا با آنها بازی کنند زیرا من کسی نیستم که برای بازی بچه ها باشد. 3 سال پیش یک مبارز از UFC نام من را گفت و من مجبور شدم یک پوزه بر روی آن عوضی بگذارم.” . “loganpaul می تواند قبل از اینکه من دوباره ژاپن را فتح کنم ، همان درمان را داشته باشد.”

لوگان با به اشتراک گذاشتن عکسی از می ودر که به او نگاه می کند ، به او پاسخ داد. این مبارزه در تاریخ 20 فوریه در Fanmino کاهش می یابد.