لوئیس همیلتون یکی از بزرگترین افسانه ها در تاریخ اتومبیلرانی است و هنوز زمان به پایان رساندن هر آنچه که ورزش فرمول 1 ارائه می دهد ، از پایان دور است. در این فصل ، همیلتون رسماً از مایکل شوماخر برای کسب بیشترین پیروزی در طول تاریخ این ورزش عبور کرد و امروز ، با 7 پیروزی ، رکورد شوماخر را در بیشترین قهرمانی ها به دست آورد.

موفقیت بزرگ همیلتون امروز زودتر در مسابقات جایزه بزرگ استانبول جایی که همیلتون از رده ششم جدول شروع کرد ، حاصل شد. علی رغم تلاش ضعیف مقدماتی ، همیلتون در حالی که موفق به کسب 94 پیروزی در زندگی حرفه ای خود شده بود ، توانست به برتری برسد و ایستادگی کند. پس از مسابقه ، همیلتون به اینستاگرام رفت و در آنجا از تشکرهای فراوان برای شستن تشکر کرد.

“قهرمان جهانی فرمول 1 7X. وای. برای همه کسانی که در این راه من را حمایت کرده اند ، این برای شماست. از خانواده باورنکردنی من ، حتی از کجا شروع می کنم؟ من برای عشق بی قید و شرط ، فداکاری ها و حمایت های شما جاودانه سپاسگزارم ،” همیلتون نوشت. برای نزدیکترین دوستانم که با بالا بردن روحیه من به طور مداوم این فصل پر چالش را قابل تحمل تر کرده اند ، متشکرم ، امسال بدون تو بسیار سخت تر بود. از هر رقیبی که مرا به رشد و پیشرفت سوق داده است ، متشکرم ، من این را با شما نیز تقسیم می کنم. آخرین اما مهمترین ، شگفت انگیزترین تیم ما ، @ mercedesamgf1. “

با رفتن به فصل آینده ، همیلتون به دنبال کسب 100 امین پیروزی خود خواهد بود ، همه در حالی که عنوان هشتم رکوردشکنی را کسب می کند. اگر او آن را کنار بکشد ، نمی توان انکار کرد که وی یکی از ورزشکاران برتر این نسل خواهد بود.