پاتریک ماهومس و کانزاس سیتی سران یکی از بهترین تیم های NFL در این فصل بوده اند ، هرچند که یکشنبه شب ، آنها با یک آزمایش سخت روبرو شدند زیرا آنها در مقابل تنها تیمی بودند که امسال موفق به شکست آنها شده است ، Oakland Raiders . در حالی که Raiders باید برای تیمی مانند Heads یک پیروزی آسان باشد ، اما واضح است که دفاع کانزاس سیتی در بهترین حالت متزلزل است و به تیم ها این امکان را می دهد تا در سراسر آنها دوندگی کنند.

در حالی که حدود 90 ثانیه به بازی دیشب باقی مانده بود ، سرداران با نتیجه 31-28 افت کردند و ماهومس برای هدایت یک بازی تساوی یا برنده بازی به زمین فرستاده شد. در پایان ، او دومی را در حالی که تیم خود را با دقت در زمین بازی پیموده بود ، بیرون کشید و برای پیروزی یک ضربه محکم و ناگهانی به تراویس کلسه انداخت.

رانندگی برنده بازی توسط لبرون جیمز دیده شد ، او با تمجید از ماهومس به توییتر رفت و گفت “منظورم این بود که تردیدی در آن درایو وجود داشت!؟!؟! قبل از پاسخ ماهومس گفت:

ماهومس در این فصل پرونده خوبی برای لیگ MVP ایجاد می کند و با تیمش که 9 بر 1 نشسته است ، احتمال پیروزی در آن بسیار خوب است. ناگفته نماند ، با چند ماه مانده به مرحله پلی آف ، به نظر می رسد احتمالاً رئیسان می توانند یک روند عمیق داشته باشند.

برای کسانی که در مورد درایو برنده بازی فوق الذکر کنجکاو هستند ، می توانید در زیر نگاهی بیندازید.

https://www.youtube.com/watch؟v=ugzcvEpMvE8