لبران جیمز و لس آنجلس لیکرز در این فصل گذشته موفقیت های زیادی کسب کردند. پس از عزاداری برای از دست دادن افسانه تیم کوبی برایانت ، تیم با یک هدف وارد حباب اورلاندو شد و در نهایت با کسب عنوان NBA از دور خارج شدند. لبرون جام MVP فینال NBA را بدست آورد ، اما واضح است که او هم تیمی های بسیار خوبی در اطراف خود داشت که به تأمین پیروزی بزرگ کمک کردند.

حالا که مسابقات خارج از فصل آغاز شده است ، لیکرز از قبل شروع به حرکت های بزرگ کرده است. به عنوان مثال ، آنها در ازای دنیس شرودر دنی گرین را به اوکلاهما سیتی تندر معامله کردند. از آنجا ، گرین به 76ers ، برای Al Horford معامله شد. امروز لیکرز اعلام کرد که از کوین کوک چشم پوشی می کند ، این بدان معناست که دو بازیکن از لیست قهرمانی خود برنخواهند گشت.

در نتیجه ، لبرون به توییتر رفت و در آنجا احترام خود را به کوک و گرین تقدیم کرد ، و خاطرنشان کرد که این تیم چه مقدار برای تیم اهمیت دارد.

“برنده نمی شوم [championship] بدون هر دوی آنها! “جیمز نوشت. متشکرم و دوست دارم! اتفاقاً به هر حال به زودی شخصاً شما را می بینم. لول.”

با صعود به فصل بعد ، لیکرها ترجیح می دهند که تکرار کنند ، و اگر آنها همچنان به حرکت بزرگی در لیست خود ادامه دهند ، بدون شک لیست بنفش و طلای یک لیست کالیبرال قهرمانی خواهد بود. افزودن شرودر آنها را در جایگاه بسیار خوبی قرار داده است و با نام های بزرگی در بازار ، نمی توان گفت که لیکرز چه کار دیگری می تواند انجام دهد.

لبرون جیمز و کوین کوک

مایک ارمن / گتی ایماژ