جی زی یکی از بزرگترین افسانه های تاریخ موسیقی است و امروز برای او یک روز ویژه است زیرا او جشن تولد 51 سالگی خود را می گیرد. در چنین روزهایی ، مهم است که در مورد موفقیت های خود و آنچه در طول حضور در سیاره زمین به دست آورده اید ، تأمل کنید و همچنین تصمیم بگیرید که چه چیزی می خواهید ادامه دهید. نمی توان انکار کرد که Jay-Z نقاط عطفی عظیم در پیش رو دارد و با در نظر داشتن روز تولد ، طرفداران با برخی از سخنان مهربانانه برای یک هنرمند که هنر خارق العاده ای را در زندگی مردم آورده است ، به رسانه های اجتماعی می روند.

در میان این طرفداران ، کسی غیر از لبرون جیمز نبود که خود را به عنوان یک تاریخدان هیپ هاپ قلمداد می کند. لبرون و جی ز مدتی دوست بوده اند ، بنابراین منطقی است که جیمز در شبکه های اجتماعی پرش کند و برای دوست خوبش تولدت مبارک باشد.

جیمز نوشت: “روز بزرگ مبارک من Big Homie S.Carter معروف به یانگ هوگ معروف به Jay-Z !! برادرم را دوست داشته باش.” در حالی که جی ز ممکن است 16 سال بزرگتر از جیمز باشد ، هر دو موفقیت زیادی کسب کرده اند و در زمینه های مربوط به خود در بالای بازی هستند. با گفتن همه اینها ، فقط منطقی است که آنها احترام متقابل یکدیگر را داشته باشند.

برای جشن تولد جی ، با برخی از آهنگهای مورد علاقه خود از هنرمند به نظرات زیر بروید.

جی زی

از طریق Getty Images علامت گذاری کنید Alberti / Icon Sportswire