روز خوبی برای لارسا پیپن است. اسکاتی پیپن ، اسطوره شیکاگو بولز ، اسطوره شیکاگو بولز ، 46 ساله در 23 نوامبر در حالی که دست در دست با مالک بیسلی ، بالر 24 ساله ، مینه سوتا تیمبرولوز ، در حال راه رفتن بود ، عکس گرفته شد. بر اساس گزارش ها ، بیسلی اخیراً یک قرارداد 60 میلیون دلاری با تیم NBA و پس از عکسبرداری با هم ، در حالی که مردم مادر مادر چهار فرزند را دوست داشتند که با مردی تنها چهار سال بزرگتر از پسر بزرگترش قرار داشت ، تصاویر از طریق شبکه های اجتماعی وحشیانه پخش شد.

با این حال ، این جایی نیست که درام به پایان رسید. همسر مالک بیسلی ، مونتانا یائو ، در مجموعه ای از پست های استوری اینستاگرام گفت که هیچ تصوری از شوهرش برای گذراندن وقت با لارسا ندارد. TMZ گزارش می دهد که مونتانا ، که یک فرزند از بیسلی دارد ، از اینکه شوهرش قادر به تولد 24 سالگی تولدش در 26 نوامبر نبود ، ناراحت بود.

مونتانا یائو در اینستاگرام نوشت: “من همیشه به آنچه هستم وفادارم و خواهم ماند و خدا هرگز مرا ناامید نكرده است.” “حقیقت همیشه به این شکل یا روش دیگر آشکار می شود. تمام عشق را واقعاً قدر بدانید.” سپس او اظهار داشت ، “واو … من حتی این مرد را نمی شناسم … این وحشی است همه من برای اولین بار آن را مانند همه می بینم.”

البته مردم فرزندان لارسا را ​​به مخلوط کشاندند ، اما اسکاتی پیپن جونیور 20 ساله گفت که نمی خواهد به هرج و مرج شخص دیگری وابسته باشد. اسکاتی پس از پسندیدن تعدادی از توییت های مردم مبنی بر اینکه وی باید از مادرش خسته و ناامید باشد ، نوشت: “بر خودم و اهدافم تمرکز کنید. من مسئول هیچ کس نیستم. همه چیز خوب اینجا”.

مطابق با اتاق سایه، منابع آنها ادعا می کنند که مونتانا یک وکیل حفظ کرده و به دنبال طلاق است. لارسا هنوز در مورد اوضاع اظهارنظر نکرده است. واقعیت جالب: بیسلی با کارل-آنتونی تاونز ، دوست پسر جوردین وودز همبازی است. یک وب درهم. پست ها و پاسخ ها را در زیر بررسی کنید.

لارسا پیپن ، مالک بیسلی ، مونتانا یائو ، تقلب ، توییتر ، اسکاتی پیپن جونیور
اینستاگرام
لارسا پیپن ، مالک بیسلی ، مونتانا یائو ، تقلب ، توییتر ، اسکاتی پیپن جونیور
اینستاگرام
لارسا پیپن ، مالک بیسلی ، مونتانا یائو ، تقلب ، توییتر ، اسکاتی پیپن جونیور
اینستاگرام

[via]