یک هفته سخت برای لارسا پیپن بود. همسر سابق اسکاتی پیپن ، بسکتبالیست افسانه ای ، پس از آنکه عکس های بازو در حال قدم زدن با مالک بیسلی ، baller ، بازیکن بالت 24 ساله در مینه سوتا تیمبرولوز ، مورد توجه قرار گرفت ، در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است. این ستاره واقعیت 46 ساله سابق از زمان طلاق با چند مرد برجسته ارتباط داشته است ، اما این یکی باعث اختلاف نظر نه تنها به دلیل اختلاف سنی آنها بلکه به دلیل این واقعیت است که همسر گزارش شده Beasley ، مونتانا یائو ، با او گفت توسط عکسهای پاپاراتزی چشم بسته شد.

مردم منتظر شنیدن سخنان لارسا در پی واکنش یائو بودند و روز چهارشنبه (2 دسامبر) ، پیپن با یادداشتی دوباره ظاهر شد. لارسا در استوری اینستاگرام خود نوشت: “همیشه به آنچه در شبکه های اجتماعی می بینید اعتماد نکنید.” “حتی نمک شبیه قند است.” او توضیحی در مورد تصاویر با مالک ارائه نداد و پاسخ او فقط باعث دوباره گفتگو در مورد تصاویر شد.

داستان لارسا بر روی صفحه اسکرین شاتی قرار می گیرد که به صورت آنلاین نیز منتشر شده است و نشان می دهد که فقط چند هفته پیش ، مالک در صفحه اینستاگرام خود بود و نظرات معاشقه ای را ترک می کرد. در همین حال ، گزارش هایی مبنی بر این که مونتانا یائو به مشاور حقوقی مراجعه کرده و مراحل طلاق را آغاز کرده است ، گزارش شده است. مالک اخیراً قراردادی 60 میلیون دلاری با تیمبرولوز منعقد کرد.

لارسا پیپن ، مالک بیسلی ، مونتانا یائو ، تقلب ، اینستاگرام
اینستاگرام