لارسا پیپن پس از اینکه فاش کرد قبل از خلوئه با تریستان تامپسون قرار گذاشته است ، از کیم کارداشیان و خانواده اش جدا شده است. همسر سابق اسکاتی پیپن نیز کانیه وست را به “شستشوی مغزی” کیم و کو متهم کرد و ادعا کرد که این دو اغلب شب ها تا دیر وقت بیدار می مانند و درباره هر چیز و همه چیز صحبت می کنند. حالا ، او برای برخی از دوستان جدید در بازار است ، و او کار خود را با گرفتن یک مرد جدید آغاز می کند ، به نظر می رسد با مالک بیسلی از مینه سوتا تیمبرولوز دوست است.


دیوید شرمن / NBAE از طریق گتی ایماژ

به گفته چندین منبع از جمله Bossip ، عکسهایی وجود دارد که در اطراف لارسا پیپن 46 ساله و مالک بیسلی 24 ساله شناور هستند و در حین گردش اخیر دستهای یکدیگر را گرفته اند. با توجه به این واقعیت که لارسا تقریباً دو برابر سن مالک است ، پرچم های قرمز قابل توجهی برای این زوج تازه ترسیم شده است. با این حال ، لارسا با توجه به این واقعیت که مالک به تازگی قرارداد 60 میلیون دلاری را با مینه سوتا تیمبرولوز امضا کرده و برای 5 سال آینده کیف او را تضمین کرده است ، نتوانسته مقاومت کند.

فاصله سنی حتی بزرگترین مانع آنها به عنوان یک زوج احتمالی نیست. مالک بیسلی سابقه بسیار نامرتبی دارد و در ماه سپتامبر به اتهام اموال مسروقه دستگیر شد. وی همچنین سال قبل درگیر یک درگیری کوچک بود که گفته می شود این مسئله در مورد یک مدل اینستاگرام بوده است.


دیوید کروتی / پاتریک مک مولان از طریق گتی ایماژ

امیدوارم ، لارسا و مالک بتوانند عشق پیدا کنند (اگر حتی در واقع با هم قرار ملاقات دارند) و بتوانند بر همه چیزهایی که در راه آنها قرار دارد غلبه کنند.

[via]