آنها ممکن است با هم نباشند ، اما این بدان معنا نیست که لارسا پیپن از شوهر بیگانه خود ، اسطوره بسکتبال اسکاتی پیپن دفاع نخواهد کرد. لارسا پس از آنکه عکسهایش با مالک بیسلی بازیکن 24 ساله NBA را بازتاب داد ، این هفته خبرها را به سرخط خبرها رسانده است ، اما این بازیکن 46 ساله به مردم هشدار داده است که هر آنچه را می خوانند باور نکنند. گزارش ها حاکی از آن بود که همسر مالک ، مونتانا یائو ، از دیدن همسرش با زن دیگری متعجب شده است ، اما به زودی شایعاتی مبنی بر اینکه مونتانا با یک بازیکن NFL به مالک فریب خورده است ، منتشر شد. یک وب درهم.

لارسا پیپن ، اسکاتی پیپن ، آدریانا براون ، اینستاگرام

روز جمعه (4 دسامبر) زنی به نام آدریانا براون تصمیم گرفت نام خود را به جنجال بیندازد. براون در استوری اینستاگرام خود ، اسکرین شات از یک نظر ایموجی آتش را که اسکاتی پیپن در یکی از پست های خود گذاشته است ، گرفته است. وی افزود: “او بهتر است این sh * t را شروع نكند” همراه با یك سری از صورتك های صورت پیچ خورده. او همچنین نشان داد که او در DMs او اسلاید و او را زرق و برق دار صدا کرد ، و در یک اسلاید دیگر ، او عکس پیپن را ارسال کرد و نوشت ، “چرا این n * ggas احساس می کنید که لازم است در مورد صفحه من نظر دهید؟ مانند آقا ، من به عمد به DM شما پاسخ نداد. “

بعد از قفل هالیوود داستان اینستاگرام براون را به اشتراک گذاشت ، لارسا نظرات را پر کرد. او گفت: “لنگ که چرا آن را ارسال کردی ، می توانستی فقط از آن چشم پوشی کنی.” براون پس از تماس گرفتن ، صفحه خود را به صورت خصوصی تنظیم کرده است. به پست های زیر مراجعه کنید.