طی این سالها ، كایری ایروینگ ثابت كرده است كه یك متفكر جایگزین است. نگهبان فوق ستاره همیشه با برخی برداشت های جالب فلسفی به رسانه های اجتماعی می رود و در بعضی مواقع سعی کرده ادعا کند که زمین در واقع مسطح است. شوخی هایش مطمئناً او را به عنوان هدفی آسان برای NBA و رسانه ها تبدیل کرده است ، هرچند که او همیشه قول می دهد که خودش بدون تعارف باشد. ایروینگ به طور مشخص با رسانه ها دور دوم درگیر شده است ، او ادعا می کند که همچنان او را از متن خارج می کند.

به عنوان راهی برای مقابله با رسانه ها ، کایری تصمیم گرفت امسال در روز رسانه های بروکلین نت کمی متفاوت عمل کند. به جای صحبت مستقیم با رسانه ها ، ایروینگ تصمیم گرفت بیانیه ای را منتشر کند که در آن اهداف این فصل و اینکه چگونه دوباره در کنار هم تیمی هایش هیجان زده است را بیان کند.

در هر کایری:

“COVID-19 از بسیاری جهات بر همه ما تأثیر گذاشته است ، بنابراین من برای ایمنی و سلامت جوامع داخلی و خارجی دعا می کنم. من برای شروع فصل واقعا هیجان زده هستم و همچنین دعا می کنم که همه در این سفر ایمن و سالم بمانند. من به جای صحبت با رسانه ها امروز ، این بیانیه را صادر می کنم تا اطمینان حاصل شود که پیام من به درستی منتقل شده است. من متعهد هستم که در کنار هم تیمی ها و همکارانم در سازمان Nets ، برای کار کردن ، آماده کردن برای سرگرمی ، رقابت ، اجرا و کسب مقام های قهرمانی حاضر شوم. هدف من در این فصل این است که اجازه دهم کارهایم در زمین و بیرون از زمین صحبت کند. زندگی امسال جور دیگری برخورد کرد و به ما نیاز دارد ، من هم می طلبد ، جور دیگری حرکت کنیم. بنابراین ، این آغاز آن تغییر است. “

این فصل باید یک فصل بزرگ برای کایری و نت ها باشد زیرا آنها کوین دورانت را پس می گیرند. ایروینگ و دورانت به دنبال جنجال کنفرانس شرقی هستند و آنها شانس زیادی برای انجام این کار دارند. اگر كیری واقعاً منظور از كلمات بیانیه خود بود ، پس نت ها در مبارزات انتخاباتی خود در سال 2021 مشكلی نخواهند داشت.

کایری ایروینگ

کریستوفر ایوانز / گروه رسانه نیوز / بوستون هرالد از طریق گتی ایماژ