هنگامی که مایکل جوردن برای اولین بار در سال 1993 از بازی بسکتبال کناره گیری کرد ، در نهایت نتوانست در طول بازی Air Jordan 9 را بپوشد. چند سال بعد ، جردن به دادگاه بازگشت ، اگرچه مدت کوتاهی Air Jordan 10 را پوشید و سریعاً به Air Jordan 11 رفت. در نتیجه ، جوردن 9 آنطور که احتمالاً دوست داشت ، محبت نکرده است. به طور کلی ، این یک شبح منحصر به فرد است که ادای احترام به آنچه Tinker Hatfield و Jordan در تلاش بودند با کفش های کتانی خود انجام دهند ، تا پایان دهه 1990 است.

طی چند سال گذشته ، جوردن برند به دنبال اجرای عدالت کفش کتانی با انبوهی از رنگهای جدید بوده است و اکنون ، یک پیشنهاد جدید پر جنب و جوش توسط افرادی مانند کفش های کتانی اینستاگرامzsneakerheadz مورد تحسین قرار گرفته است. این مدل جدید “قرمز شیلی” نام دارد و همانطور که در پست زیر مشاهده می کنید ، کفش ورزشی دارای یک قسمت بالایی قرمز است ، در حالی که کف پوش و زبان سیاه پوشیده شده اند. این یک راه رنگی است که از دست دادن آن غیرممکن است و حتی اگر آن را دوست ندارید ، باید اعتراف کنید که بسیار پررنگ است.

قرار است این موارد در پاییز 2021 کاهش یابد ، بنابراین برای به روزرسانی در این مورد منتظر بمانید زیرا مطمئن خواهیم شد که همه جدیدترین اطلاعات را به شما ارائه خواهیم داد.