طرفداران Air Jordan 1 طی چند سال گذشته خراب شده اند ، گرچه واقعا شکایت دشوار است با توجه به این واقعیت که AJ 1 یکی از بهترین کفش های ورزشی تمام دوران است. در طول دهه ها ، Jordan 1 به طور مداوم رنگ های کاملاً جدیدی را تحویل می دهد و به نظر می رسد که افراد دزدکی حرکت از همه آنها لذت می برند. این یک شمایل است که همیشه تضمین می شود به فروش برسد و در نتیجه ، Jordan Brand اطمینان حاصل کرده است که چندین پیشنهاد جدید Jordan 1 را هر ساله ارائه دهد.

یکی از آخرین مدل های مورد استفاده در اینترنت این مدل “Hyper Royal / White / Light Smoke Grey” است که با مجوز ازzsneakerheadz ارائه می شود. در پست اینستاگرامی زیر ، می بینید که کفش پایه چرمی سفید دارد ، همه در حالی که پوشش های جیر آبی در بالا قرار گرفته است. از آنجا ، ما کمی خاکستری روی نایک swoosh و همچنین کاف داریم. این عناصر گرد هم می آیند و کفشی را به وجود می آورند که شباهت زیادی به مدل بدنام “Turbo Green” دارد که در سال 2019 افتاد.

این کفش ورزشی قرار است در 17 آوریل 2021 افت کند ، بنابراین آن را در HNHH قفل نگه دارید زیرا مطمئن خواهیم بود که همه جدیدترین به روزرسانی ها را برای شما به ارمغان می آوریم. در ضمن ، نظرات خود را در مورد این کفش در نظرات زیر با ما در میان بگذارید.