هر هفته احساس می کنید که رنگهای کاملاً جدید Air Jordan 1 به نمایش گذاشته شده است. این روند مطمئناً منطقی است زیرا Air Jordan 1 همیشه یکی از بهترین کفش هایی است که تاکنون ساخته شده است و به نظر می رسد که سران دزدکی حرکت نمی توانند به اندازه کافی از آن استفاده کنند. هر زمان که مدل جدیدی عرضه می شود ، به طور معمول خیلی سریع به فروش می رسد و منجر به اجتماع گسترده طرفداران در وب سایت هایی مانند StockX می شود ، جایی که آنها سعی می کنند برخی از معاملات پس از بازار را بدست آورند.

در آستانه سال 2021 ، تعداد زیادی Air OG 1 High OG برای آماده سازی برای سال آینده مورد تمسخر قرار گرفته اند و این هفته ، به لطفzsneakerheadz ، یک نگاه جدید دیگر به یک مدل جدید مشاهده کردیم. در پست اینستاگرام زیر ، آنچه را که به عنوان پیشنهاد “بوردو” توصیف می شود ، مشاهده می کنید. پایه کفش سفید است ، همه در حالی که روکش های سورمه ای در بالای آن قرار گرفته است ، برای اینکه اندازه آن خوب باشد ، یک کفش مخصوص نقره ای نایک دارد. این عناصر یک کفش تمیز و زیبا ایجاد می کنند ، که مطمئناً پس از آزاد شدن مورد توجه قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر ، انتظار می رود که این ها زمانی در پاییز 2021 کاهش یابد ، اگرچه این خبر قابل تغییر است. برای به روزرسانی های بیشتر با ما همراه باشید زیرا مطمئن خواهیم بود که آنها را برای شما به ارمغان می آوریم.