Juice WRLD به عنوان یکی از بزرگترین ترانه سرایان نسل خود جشن گرفته شده است – که یک شاهکار چشمگیر است زیرا ، از داستانهایی که همکارانش گفته اند ، جوان 21 ساله هرگز در واقع نشسته و آهنگ نمی نوشت … او فقط آزادانه خلاقیت و استعداد در او جریان داشت و به یکی از برجسته ترین هنرمندان در سالهای اخیر تبدیل شد. املاک بومی شیکاگو برای انتشار اولین آلبوم پس از مرگش سخت تلاش کرد قهرمانان هرگز نمیمیرند، که یکی از سوابق پرفروش سال است و آنها نیز برای تولد این هنرمند کار خاصی انجام می دهند.

این فوق ستاره فقید این هفته 22 ساله می شد و تولد خود را در 2 دسامبر جشن می گرفت. قوس با تعداد زیادی از افراد از جمله بنی بلانکو کار زیادی کرد ، بنابراین جای تعجب نیست که این دو نفر بیشتر آماده بودند برای هر زمان که مناسب بود بنی فقط اعلام کرد که فردا شب ، آخرین تک آهنگ Juice WRLD ، پس از مرگ ، با عنوان “Real Shit” پخش خواهد شد.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا قطعه جدید بخشی از قسمت بزرگتر Juice WRLD است ، تیمی که فاش کرده چندین آلبوم پس از مرگ ممکن است در راه باشد. این فقط می تواند راهی ساده برای طرفداران باشد تا زندگی و میراث Juice را جشن بگیرند.

رپر فقید تقریباً یک سال پیش درگذشت ، در اثر مصرف بیش از حد دارو در 8 دسامبر 2019 درگذشت.


ایزابل اینفانتس / تصاویر PA از طریق گتی ایماژ

آیا هنگام انتشار این یکی گوش فرا خواهید داد؟