هنگامی که پاپ اسموک در اوایل سال جاری درگذشت ، هواداران بسیار خراب شدند زیرا این امر از دست دادن هنرمندی بود که هنوز چیزهای زیادی برای دادن داشت. پاپ اسموک به عنوان یک پیشگام در جنبش تمرین بروکلین ، محبوب شهر او بود و در میان طرفداران هیپ هاپ که تازه شروع به ضربه زدن به صدای او می کردند ، به همان محبوبیت بود. قبل از مرگ ، پاپ اسموک در حال کار بر روی گسترش صدای خود بود و آهنگ های منتشر نشده زیادی را در موسیقی داشت. تلاش های او در آلبوم پس از مرگ اوج گرفت شلیک برای ستاره ها ، هدف ماه، و از نظر بسیاری ، این بهترین آلبوم است که امسال منتشر شده است.

کیفیت آلبوم مطمئناً در عملکرد فروش آن نیز منعکس شده است ، زیرا این پروژه به طور مداوم در 5 صفحه برتر 200 بیلبورد قرار دارد. در واقع ، طبق نمودار داده ، این آلبوم به یک نقطه عطف بزرگ تبدیل شد ، زیرا اکنون این آلبوم است. دومین پروژه پرفروش کل سال.

اخیراً از The Weeknd پیشی گرفته است پس از ساعت ها برای دریافت این عنوان ، و اکنون ، فقط Lil Baby’s نوبت من در راه آلبوم برای رسیدن به جایگاه یک ایستاده است.

اگرچه فروش آلبوم در مورد خوب بودن و مطلوب بودن آلبوم مطلوب نیست ، اما واضح است که شنوندگان موسیقی در مورد چقدر پاپ اسموک عالی بوده اند ، همچنان ادامه خواهند داشت.

دود پاپ.

پاسکال لو Segretain / گتی ایماژ