گرچه از لیل وین است بدون سقف 3 امروز تایید شد که میکس تیپ در حال کاهش است ، وقتی ساعت به نیمه شب رسید ، جدیدترین Weezy در هیچ کجا یافت نشد. با این حال طرفداران خود را به این دلیل نشان دادند که مخلوط های قبلی وین در اواخر روز کاهش یافته است. بدیهی است ، به نظر می رسد که بدون سقف 3 چنین مسیری را طی خواهد کرد ، هر دو میزبان DJ Khaled و DatPiff.com تصمیم گرفتند یادآوری آنچه در آینده رخ خواهد داد را به عهده خود بگیرند.

Lil Wayne بدون سقف 3

کوین وینتر / گتی ایماژ

در واقع ، خالد یک قدم جلوتر رفت ، و با ضربه زدن به توییتر ، قطعه دیگری از نوار پیش بینی شده را به اشتراک گذاشت ، همان چیزی که وین را بر روی ضرب آهنگ کلاسیک “تصاحب” جی ز دید. اندکی پس از آن ، DatPiff اعلام کرد که “ITS KOMING” ، اگرچه آنها از ارائه زمان مشخص غافل شدند. هنوز هم ، هیجان منتشر شده از بدون سقف 3 به طرز تازه ای مدرسه قدیمی است ، به ویژه هنگامی که شما در یک حقیقت ساده و دلهره آور نقش دارید. این وین در خالص ترین شکل خود است ، که ضربهای کلاسیک را می زند و بار دیگر ثابت می کند که چرا او زنده مانده است بهترین رپر زنده نامزد تا امروز.

مراقب باشید بدون سقف 3 برای فرود آمدن ، و مطمئناً سخت ترین آهنگ ها و میله های موجود در سراسر را برجسته می کنیم. جدا از این آخرین تلنگر “Takeover” ، به نظر می رسد که Weezy با یک دوئت با کلاس و شعر محور دوباره با Drake متحد خواهد شد ، نیازی به گفتن نیست که تلاش خود را در Lil Baby و 42 “Dagg” ساز “We Paid” انجام داد. در حالی که هنوز می توانید ، با پیش بینی های خود که ویزی را به تخته برش خود سیلی می زند صدا را خاموش کنید.