خبر تکان دهنده مرگ جوزی هریس در ماه مارس به اشتراک گذاشته شد و از آن زمان ، خانواده مادر سه فرزند تمام تلاش خود را برای تغییر ساختار زندگی خود بدون او انجام داده اند. گفته می شود که 40 ساله در حالی که داخل اتومبیل خود در خارج از خانه خود در والنسیا ، کالیفرنیا بود ، بی پاسخ است و بعدا مشخص شد که وی در اثر مصرف بیش از حد تصادفی فنتانیل و زاناکس درگذشت. فلوید می ودر و جوزی در کنار هم بودند به مدت 15 سال و مرگ مادر سه فرزندش برای بوکسور قهرمانی ویرانگر بود. او به دلیل ابراز ناراحتی علنی برای همسر سابقش ، به رسانه های اجتماعی رفت تا عکسهای قدیمی مربوط به اوقات مشترکشان را به اشتراک بگذارد و اخیراً گزارش شده است که او مدارکی را برای اداره املاک او ثبت کرده است.

مطابق با انفجار، می ویدر از اسناد حقوقی گریخت و خواستار نامگذاری وی به عنوان مجری دارایی Josie شد. گفته می شود که وی بدون وصیت درگذشته است و در حالی که دو فرزند آنها بزرگسال قانونی هستند ، می ودر در اسناد آورده است که “آنها” نتوانسته اند از طرف مادرشان اقدام کنند “. در این اسناد آمده است که می ویدر “پدر فرزندان (جوزی) است و او طلبکار است. (جوزی) همسر ندارد و دو فرزند بزرگسال وی از اقدام خودداری کرده اند.”

بلافاصله قبل از مرگ نابهنگام جوزي ، وي با ميليونها دلار سرمايه در دادگاهي عليه ميويدر درگير شد. هریس به دلیل مصاحبه ای که وی در آنجا انجام داد و در آنجا ادعا کرد که وی در مورد او دروغ گفته است ، 20 میلیون دلار از می ودر شکایت کرد ، از جمله ادعاهایی مبنی بر اینکه وقتی او در سال 2010 به جرم خشونت خانگی دوباره جوزی دستگیر شد ، او سوusing مصرف مواد مخدر کرده بود. وی همچنین اظهار داشت که وی در طول رابطه آنها بارها و بارها از نظر جسمی سو ab استفاده کرده است.

اکنون ، می ودر درخواست کرده است که یک “مدیر ویژه” به انتخاب وی ، وکیل رون راله ، املاک او را “در پرونده حمایت از فرزندش” علیه وی اداره کند. این ستاره ورزشی دوست دارد راله “حل و فصل کند یا پرونده را رد کند”. این مدارک همچنین حاکی از آن بود که جوزی هریس هنگام مرگ فقط 22K دلار ارزش داشت ، اما این شامل هیچ یک از دارایی ها و دارایی های وی نمی شود.

[via]