نیت رابینسون شنبه شب در جریان مسابقه بوکس خود که پیش از بازگشت بزرگ مایک تایسون برگزار شد ، توسط جیک پل کاملاً نابود شد. علاقه مندان به ورزش امیدوار بودند که بهترین ها رابینسون داشته باشند و خاطرنشان کردند که او یک ورزشکار طبیعی است که می تواند به راحتی یک ستاره یوتیوب را سرنگون کند. در پایان ، معلوم شد که این مورد نیست زیرا پاول کاملاً آماده ماهیت طاقت فرسای یک مسابقه بوکس بود.

به دنبال از دست دادن ، رابینسون در شبکه های اجتماعی کباب شد و تعداد زیادی از الگوهای رفتاری در سراسر اینترنت شناور است. در حالی که خیلی ها رابینسون را سرنگون کردند ، فلوید می ودر قول داده است که چنین کاری انجام ندهد. امروز فلوید هنگام ورود به اینستاگرام ، به جنگنده تشویق كرد.

در هر می ودر:

“نیت ، من به تو افتخار می کنم و همیشه پشت سر همه برادرانم خواهم ایستاد. من هرگز وقتی برادرم را از دست دادم لگد نمی زنم. اشکالی ندارد که مردم نظرات خود را در شبکه های اجتماعی ابراز کنند ، اما هیچ ورزشکار سیاه پوستی یا سرگرم کننده سیاه پوست ، به ویژه بازیکنان NBA سیاه و سفید باید شما را مسخره کنند. ما قرار است همه از طریق خوب ، بد و زشت در کنار یکدیگر قرار بگیریم. من اینجا هستم تا شما را ارتقا دهم و به شما اطلاع دهم که همه شما را دوست داریم و به شما برای ساختن یک تبریک می گویم تلاش.”

می ودر همچنین خاطرنشان کرد که او می خواست رابینسون را آموزش دهد اگرچه در نهایت ستاره سابق NBA کاهش پیدا کرد. اگر رابینسون هرگز می خواهد دوباره به حلقه خود برگردد ، شاید می ودر اولین تماس تلفنی او باشد.

https://www.youtube.com/watch؟v=Xd8vSZevUf8