در چند وقت اخیر اوضاع برای فردی گیبس بسیار خوب پیش رفته است. انتشار آلفردو در حالی که وی اخیراً اولین نامزدی گرمی خود را برای این پروژه به دست آورد ، یک مدعی دیگر آلبوم سال برای او به ارمغان آورد. و علاوه بر این ، به نظر می رسد که جنگ او با آکادمیکس در پیروزی او پایان یافته است.

Akademiks دیروز به Twitch رفت و در آنجا فهمید که مبارزه روزمره به دلیل پرهیاهوی چند ماه که داشت ، تا حدودی به پایان می رسید. این شخصیت نشان داد که اظهار نظرهای وی در مورد کریسی تیگان بعلاوه رفت و برگشت او با گیبس از عوامل تصمیم گیری بود ، هرچند وی اظهار داشت که هنوز با کمپلکس رابطه خوبی دارد.

البته ، صرف ذکر نام گیبس طبیعت بیرحمانه فردی را در اینستاگرام احضار کرد. و اگرچه او در گذشته به دلیل “قلدری” گزارش شده بود ، اما او اجازه نمی داد این لحظه بدون تقلید از خانه بگذرد. “N *** a اخراج شد.”

وقتی آکادمیکس از شکوه و تمجیدی که گیبس از کمپلکس دریافت کرد شکایت کرد ، فردی گیبس به او یادآوری کرد که از هر عنوانی که بدست آورد بسیار مستحق است. گیبس نوشت: “ترانه سرای سال. واقعی n *** سال. گانگستای سال. همه گلهای من را عوض کن.” البته ، درست بود که او سبک آزاد “Fuck Akademiks” را بازگرداند. “گیبس همچنین اطمینان حاصل کرد که او هرگز تهدید به آسیب رساندن به Akademiks نکرده است – فقط سینه های خود را فشار دهید.

به نظر می رسد همه پیش گویی های فردی گیبس به حقیقت پیوسته است. او نه تنها عهد کرد که Akademiks را از جمله انتشار پیراهن Teletubby از بین ببرد ، بلکه همین چند هفته پیش از Jeezy نیز دود دریافت کرد. اگر به یاد بیاورید ، آک اظهار داشت که جیزی به دلیل “بی ربط” بودن او هرگز به فردی گیبس پاسخ نخواهد داد. اینک ، Jeezy قطره ، “Therapy For My Soul” ، که برای اولین بار پس از مدتها به اوضاع و احوال فردی گیبس پرداخته است.

به نظر می رسد گیبس سعی دارد میخ را روی تابوت این گوشت گاو بگذارد.

https://www.youtube.com/watch؟v=F8RPe2fPdus