همیشه شنیدن یک هنرمند در مورد تأثیرات خود بسیار جذاب است ، زیرا ردیابی رشته های موسیقی تبار موسیقی می تواند واقعاً لذت بخش ترین سرگرمی باشد. و در عصری که اهدای گل به مستحقان بیش از هر زمان دیگری احساس مهمتر می شود ، فردی گیبس تصمیم گرفت تا آلبومی را که تأثیر زیادی بر او گذاشت تأمل کند و تا آنجا پیش رود که مسیر موسیقی خود را شکل دهد. مسیری که شامل موارد مشابه است پیناتا ، باندانا ، و آلفردو ، سه مورد از تحسین ترین آلبوم های او.

فردی گیبس

اما مک اینتایر / گتی ایماژ

در میان یک جشن مست – همانطور که می گویند ، در Vino Veritas ، ترجمه شده به در شراب ، حقیقت – فردی گیبس در توییتر خود از سه کالیفرنیایی Strong Arm Steady ، متشکل از کروندون ، میچی اسلیک و فیل دا آگونی تجلیل کرد. به طور خاص آلبوم 2010 آنها در جستجوی استونی جکسون ، به طور کامل توسط Madlib افسانه ای تولید می شود ، و او هر دو را می بندد پیناتا و باندانا برای گیبس سالها بعد در آن زمان ، این پروژه مورد استقبال منتقدان در سراسر هیئت مدیره قرار گرفت و گرچه گیبس مشخص نکرد ، این احتمال وجود دارد استونی جکسون یک لامپ را در ذهن خود روشن کند – لامپ ای که به او اعتماد به نفس می دهد تا با یک تولید کننده تنها متحد شود و از آنجا برود.

“اگر کروندون ، میچی اسلیک و فیل ساخته نشدند استونی جکسون من نمی ساختم پیناتا ، موز یا آلفردو ، ” او می نویسد. “حقایق” گیبس پس از آنکه طرفداران خود را در مورد اشتباه تایپی مربوط به میوه خود جلب کردند ، مطمئن شد که معنای واقعی خود را روشن می کند. “لول منظورم Bandana هستم مست.” مست یا نه ، مطمئناً دیدن گیبس برای ادای احترام به یک گروه کم ارزش بسیار جالب است ، و این واقعیت که آنها چنین نقش مهمی را در سفر موسیقی خود داشتند ، اثبات یک حقیقت ساده اما الهام بخش است: شما هرگز نمی دانید که در نهایت هنر شما چه کسی را تحت تأثیر قرار خواهد داد .