امروز شاهد رونمایی از نامزدهای گرمی 2021 بوده ایم و به همین ترتیب ، چرخه اخبار کاملاً غرق در برداشت های داغ ، جشن ها ، توضیحات ، نظریه ها و نارضایتی مستقیم شده است. واقعاً انتظار می رود. علی رغم همه تقسیمات ، یک گروه به ویژه جالب توجه است – رپ آلبوم سال.

نامزدهای گرمی فردی گیبس

مایکل بزجیان / گتی ایماژ

با نامزدی های D Smoke ، Royce Da 5’9 “، فردی گیبس ، Nas و Jay Electronica ، بسیاری (از جمله Eminem مخالف سرسخت گرمی) سریع آکادمی ضبط را بخاطر درست کردن آن تحسین کردند. و بیایید صادق باشیم ، هر یک از مدعیان واقعاً با A-Game خود روبرو شدند و لیاقت آن را دارند که به همین ترتیب از آنها تجلیل شود. برای فردی گیبس ، اولین نامزدی گرمی وی یک نقطه عطف مهم شخصی بود ، چیزی که او در حقیقت به دنبال آن بود باندانا در حال ساخت بود و حالا که او در قله پیروزی احتمالی با تولید کیمیاگر است آلفردو ، به نظر می رسد هیجان او به بچه هایش سرازیر شده است.

خودخوانده لاغر سوگ اخیراً محافظ خود را در یک کلیپ دوست داشتنی و مفید رها کرده است ، کلیپی که وی را در حالی که لبخند خوشحالی می زند ، نوید یک خانواده گرمی را برای دو فرزند خردسال خود می دهد. این لحظه خوبی است برای یکی از نخبه ترها و غزلسرای های بازی که مدام مورد ستایش همتایان خود قرار می گیرد اما به ندرت توسط جریان اصلی شناخته می شود. شاید اکنون که فردی نامزد گرمی را در کمربند خود دارد ، فردی بتواند با دانستن اینکه کارهایش در سطح وسیع تری شناخته می شود ، خیال خود را راحت کند.

در زیر کلیپ احساس خوب فردی را ببینید و به او عشق نشان دهید آلفردو در نظرات – آیا فکر می کنید فرصتی برای تأمین جایزه دارد؟