ممکن است به زودی وارد سال جدیدی شویم ، اماورزوز اعتیاد به مواد مخدره فروکش نمی کند. این ایده ممکن است قبل از همه گیری COVID-19 وجود داشته باشد ، اما در طول قرنطینه بود که تیمبالند و سوئیز بیتز به جهانیان هدیه دادند ورزوز. برخی از بازی های مورد علاقه هنرمندان مورد علاقه خود را هنگام پخش موفقیت های مورد علاقه خود تماشا کرده ایم و در حالی که فردو استار ، رپ Onyx دوست دارد وقت خود را در این سریال داشته باشد ، او همچنین آرزو می کند که سایر سیستم عامل های مشابه برای هنرمندان وجود داشته باشد تا ورزوز آن فضا را به انحصار خود در نیاورد.

فردرو استار ، ورزوز ، MOP ، اونیکس
آل پریرا / مشارکت کننده / گتی ایماژ

“من فکر می کنم این عالی خواهد بود ، Onyx و MOP ،” رپ به گفت نمایش موسیقی قتل استاد. “من با شهرت و بیلی خوبم که مردم ما هستند. بعضی از دوستان در هیپ هاپ ، شما با آنها سرد می شوید ، با آنها کلیک می کنید … من می خواستم یک ورزوز علیه MOP زیرا آنها وقتی بیرون آمدیم بیرون آمدند. آنها نماینده بروکلین هستند ما نماینده کوئینز هستیم اما تقریباً همان انرژی را داشتیم. اوایل دهه 90 ، زنجیرهای طلای خشن ، بدون فیلتر ، بدون f * ckin ، فقط هاردکور مستقیم … خوب خواهد بود ورزوز جنگ ، من آن را مانند آن قرار داده است. دیوانه کننده خواهد بود. “

“من فکر می کنم علت دیگری وجود دارد ، ورزوز فقط می تواند خیلی کارها را انجام دهد ، ورزوز فردرو استار ادامه داد: “فقط می تواند انجام دهد اما خیلی زیاد و اگر آنها همه چیز را انتخاب می كنند ، هنرمندان دیگری وجود دارد كه من مطمئن هستم می خواهم این كار را انجام دهم.” بنابراین ، من فکر می كنم كه علاوه بر ورزوز. من فکر می کنم که باید سیستم عامل های دیگری وجود داشته باشد ، بنابراین کسی به آن می پرد و ما باید این نبرد را انجام دهیم. “

استار گفت که مطمئن نیست که Swizz و Timbaland در مسابقه Onyx v. MOP به سیستم وارد می شوند. “من می دانم که سوئیچ یکی از طرفداران بزرگ Onyx است اما من هرگز با تیمبالند ملاقات نکردم بنابراین نمی دانم.”

در زیر با اشتراک نظر فردرو استار آشنا شوید. آیا می خواهید سیستم عامل های بیشتری را منعکس کنند ورزوز برای ژانرها و ژانرهای مختلف؟

https://www.youtube.com/watch؟v=VuNl5KhCb24