ما بی وقفه اخبار رپرها را که خیلی زود به خاطر نبردهای خیابانی و گوشت گاوهای مداوم بیش از حد جان خود را از دست داده اند ، پوشش می دهیم ، اما فایزون لاو ایده ای دارد که چرا همه چیز از کنترل خارج شده است. از زمان آغاز به کار رپ ، زندگی باند و خیابانی عناصر غنایی در فرهنگ بوده است ، اما فایزون تا حدی مقصر تشدید حوادث خشونت را بر دوش جی ز قرار می دهد. وی توضیح داد که غول رپ روشی از زندگی را ستایش می کند که گویا او حتی در آن زندگی نمی کند و باعث می شود بسیاری از افراد وقتی این سبک زندگی وجود ندارد ، پا جای پای “ارباب مواد مخدر” بگذارند.

Faizon Love ، Jay-Z ، VladTV ، فروش مواد مخدر ، De-Haven
پرنس ویلیامز / همیار / گتی ایماژ

فایزون به گفت: “من از او بخاطر آن انتقاد می كنم زیرا این تقصیر او است تلویزیون ولاد. “جی زی این ارباب قاچاقچی مواد مخدر را ایجاد می کند ، من فروشنده مواد مخدر هستم ، من داروساز هستم. این بچه ها مانند” ما نیز باید این کار را انجام دهیم. ” نمی دانم که همه اینها ساخته شده است. ” ولاد حرفش را قطع کرد و اضافه کرد که جی زی فروشنده مواد مخدر بود ، اما فایزون به حرف خود پایبند ماند. ولاد همچنین اشاره کرد که او با شریک خیابانی سابق جی ز دی-هاون مصاحبه کرده است ، اما فایزون گفت که دی-هاون فروشنده مواد مخدر بود در حالی که جی فقط در اطراف “خوردن چیپس” ایستاده بود.

فایزون افزود: “دی هاون حقیقت را می داند.” “به من گوش کن. من یک شخص را شنیدم که می گفت ،” جی ز اینقدر پول داشت ، کشوهای پر از پول. ” اگر او اینقدر پول داشت چرا مجبور است به آنجا برود [Kareem] بیگ [Burke] برای راه اندازی یک شرکت ضبط؟ فقط برو خودت شروع کن همه پول به شما تعلق دارد. “بازیگر اضافه کرد که از بین” آن همه خدمه “، بیگز مورد علاقه او بود.

Jay-Z ، Faizon Love ، VladTv ، فروش مواد مخدر
جیسون کرک / کارکنان / گتی ایماژ

فایزون همچنین گفت که پس از اطلاع از اطلاعات پشت صحنه خود ، به این نتیجه رسید که جی ز “عروسکی است”. وی افزود ، “آیا می توانید جی ز را در خیابان با كسی بجنگد؟ كسی به او سیلی می زند ، كوكائین او را می گیرد ، چه كاری می خواهد انجام دهد؟” وی پس از گفتن اینکه آدمهای واقعی خیابانی “به سر کار می روند” ، او جی زی را مسخره کرد گویا مجبور شده است با دی هاون تماس بگیرد تا از این طریق به کار وی بپردازد.

در زیر Faizon Love را مشاهده کنید که افکار خود را درباره Jay-Z و موارد دیگر رها می کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=RQ4Q3wD1kEU