کشته شدن خواننده رپ 26 ساله ، کینگ فون ، همچنان خبرساز است که ماه گذشته وی در مقابل کلوپ شبانه آتلانتا بی رحمانه مورد اصابت قرار گرفت. عزیزان او ، به همراه مخاطبان طرفدارانش در سراسر جهان ، همچنان غم و اندوه خود را از دست می دهند و دوست دختر فون ، عروسک آسیایی ، علنا ​​او را عزادار کرده است. از زمان مرگ او ، عروسک آسیایی ، معروف به آسیایی دا برات ، بارها و بارها برای رد گزارش هایی که ادعا می کند خلاف واقع است ، حاضر شده و آخرین اظهاراتی است که وی متهم به ساخت ونسا برایانت شده است.

اخیراً عناوین خبری مبنی بر اینكه عروس آسیایی اظهار داشت كه او معتقد است كه مردم معتقدند كه وی در مورد مرگ فون همانگونه كه با ونسا برایانت پس از مرگ كوبه برایانت در سقوط هلیكوپتر در اوایل سال جاری با او حمایت كردند ، حمایت نمی كردند. عروسک آسیایی در محکوم کردن گزارش ، هیچ تلاشی را از دست نداد و اظهار داشت که هرگز چیزی از این دست نگفته است.

رپ گفت: “روی مامان من ، هر کس که این نظر را داشته باشد ، همه الاغ خود را هم درگیر کند ، چون من را کلافه می کنی.” “من هرگز چنین چیزی نگفته ام. به هیچ وجه – من می بینم که یک * gga همانجا نظر می دهد – راهی نیست! با من بازی کنید و sh * t کنید. من از فینا شکایت می کنم … Finna شکایت کنید “

عروسک آسیایی نیز اخیراً خال کوبی واقعی خود را از چهره شاه وون که روی دست خود نشان داده نشان داد. خال کوبی او را در بالا و انکار او را در زیر بررسی کنید.