یک هفته پس از انتشار اولین آلبوم خود به اوبلاک خوش آمدید، کینگ فون جلوی یک میله قلیان آتلانتا به پایین اسلحه خورد. مرگ تکان دهنده رپ در حال ظهور شیکاگو همچنان جامعه رپ را متحیر می کند در حالی که عزیزان وون در غم مرگ او و جشن گرفتن زندگی او. در حالی که سیستم حقوقی تلاش می کند آنچه را که عصر شام پادشاه وون به قتل رسید ، به امید تحقق عدالت در مورد پرونده اش ، بهم پیوند دهد ، دوست دختر فون ، عروسک آسیایی ، همچنان به حسابهای خود در شبکه های اجتماعی می رود تا از مردی که او دوست داشت یادبود کند.

هفته گذشته ، عروسک آسیایی یا دا برات آسیایی ، به اشتراک گذاشت که او قصد دارد پادشاه فون را روی صورت خود خال کوبی کند ، اما به نظر می رسد که او تصمیم گرفته است جوهر دیگری را به دست آورد. این خواننده رپ آخرین اطلاعات مربوط به بدن سازی خود را در حساب اینستاگرام و توییتر خود به اشتراک گذاشت و او تصمیم گرفته است که تصویری جالب از دوست پسر فقید خود را که پشت دستش خال کوبی شده است ، بدست آورد.

عروسک آسیایی ویدئویی را به اشتراک گذاشت که خال کوبی جدید او را با جزئیات نشان می داد و او از اینکه Von را تا آخر عمر با خود حمل می کند بسیار هیجان زده است. وی در زیرنویس توییت خود نوشت: “بدانید چگونه DAYVON را تکان می دهیم.” وی همچنین افزود که مردم قبلاً قبل از اتمام خال کوبی او را مورد انتقاد قرار می دادند. “خال کوبی من خیلی خام است که من حتی تمام نشده ام و خانمها از قبل تنفر ندارند اما به زودی پس از اتمام آنها سوار بر اسب می شوم.”

فیلم های جوهر جدید عروسک آسیایی را بررسی کنید و نظر خود را با ما در میان بگذارید.