عروسک آسیایی شایعات هرگونه اصطکاک بین King Von و NBA Youngboy را که مدتهاست در حال انجام است ، خاموش کرده است. در چند وقت اخیر ، حدس و گمان گوشت گاو بین مرحوم Chicago MC و رپر Baton Rouge بخصوص به دلیل ارتباط Quando Rondo با NBA Youngboy بیداد کرده است. با این حال ، عروسک آسیایی این موضوع را انکار کرده و برای پایان دادن به شایعات به IG Live مراجعه کرده است.

“من یک آهنگ با یانگ بوی گرفتم. وون یک ترانه با یانگ بوی داشت. چه کسی اوپ است؟” عروسک گفت. وی ادامه داد: “تنها اوپس است که شما مردم الاغ را در تجارت mothafuckin” عوضی ما عوض می کنید. به داستان mothafuckin من بازگردید ، عوضی ، “هرچند که در این زمینه بحث نکرد.

“این n *** a talkin” در مورد mothafuckin ‘opps ، “او اضافه کرد. “این حتی اقدامات او نیست. الاغ دلقک خود را در بیاورید. شما حتی نمی دانید چه دمار از روزگار شما صحبت می کند. اینگونه است که شما می دانید شما فقط صحبت می کنید. همه شما همه اینها را درست می کنید گه در همه چیز “mothafuckin” سر است زیرا گه به ​​نظر خوب می آید و آن گه خوب به نظر می رسد اما این نیست. ”

پادشاه فون پیش از مرگ هوای این شایعات را پاک می کرد. King Von در طی مکالمه با آکادمیکس گفت که شایعات مربوط به هر گونه گوشت گاو صرفاً گفتگوی اینترنتی است.

پاسخ عروسک آسیایی به شایعات زیر را بررسی کنید.