در حالی که او همچنان به ناراحتی علنی از دست دادن پادشاه فون ادامه می دهد ، عروسک آسیایی پیامی برای افرادی دارد که نام او را در درگیری های غیرمرتبط قرار می دهند. در اوایل این ماه ، خبر تکان دهنده از قتل پادشاه فون جامعه رپ را متحیر کرد و دوست دختر او ، عروسک آسیایی ، به شبکه های اجتماعی رفته است تا از غم از دست دادن او سوگواری کند. او صریحاً در مورد روابط آنها صحبت کرده و عکسها و فیلمهایی از آنها را با هم به اشتراک گذاشته است ، اما اخیراً در توییتر صحبت کرده و عصبانیت خود را نسبت به انتشاراتی که سعی در درگیر کردن وی با گوشت گاو یا رسوایی دارد که جدا نیست ، ابراز دارد.

او به طور مشخص از کسی نام نبرد ، اما رسانه ها در مورد قاتلان وون و دیگر رپرهای مرتبط با مرگ وی حدس می زنند. “توقف اسکرین شات از توییت های من قرار دادن آنها در گوشت گاو. من در دنیای خودم هستم و با طرفداران خود صحبت می کنم شما وبلاگ های الاغ را بازی می کنید و با مردم زندگی می کنید تا بتوانید از طریق آنها شکایات خود را انجام دهید. اشتباه است که شما به طور جدی تمام این اتفاقات واقعی در جریان است “، نوشت: عروسک آسیایی.

خواننده خواننده رپ کاملاً تمام نشده بود زیرا از اینکه افرادی حرف های او را از متن خارج می کنند و احتمالاً مسائل بیشتری را ایجاد می کنند در صورت لزوم نداشتن آنها ، قدردانی نمی کند. “هیچ کاری که من در توییتر انجام می دهم هیچ کاری با هیچ کس نمی توانم انجام دهم ، هیچ چیز بدون هیچ چیز !!” وی افزود “این خنده دار نیست ، شوخی یا سرگرمی این زندگی واقعی نیست ، بنابراین بازی با من را متوقف کن ، زیرا من هیچ منفی ندارم. من با طرفدارانم صحبت نمی کنم ، بنابراین شما وبلاگ های الاغ را پیدا کنید ، ride ride this a DAT نیست! “

پیام های او را در زیر بررسی کنید.