دو نفره R&B ، Chloe x Halle همچنان با جدیدترین اجرای خود در 8 دسامبر با استفاده از NPR ثابت می کنند که چقدر فوق العاده استعداد دارند. کنسرت خانگی Tiny Desk آنها با پشتیبانی یک گروه کاملاً زنانه حمایت شد ، زیرا این دو خواهر پنج آهنگ از آخرین آلبوم خود را خواندند ساعت غیر خدا، که اخیراً نامزد جایزه گرمی 2021 بهترین آلبوم Progressive R&B شده است.

سال 2020 برای Chloe x Halle مهم بود. علی رغم محدود بودن به دلیل همه گیر بودن ، این دو هنوز موفق شدند به یکی از پر مخاطب ترین R&B های سال تبدیل شوند و آخرین اجرای زنده آنها شاخص خوبی برای دلیل این امر است. هارمونی های هماهنگ و نرم و مخملی این جفت از شروع کار هیپنوتیزم می کردند. آنها مجموعه خود را با “برای من مهم نباش” افتتاح کردند و این کار را با “دختر بچه” دنبال کردند ، اما نه قبل از اینکه کلوئه داستان نوشتن آن را توضیح دهد.

وی گفت: “من می دانم امسال 2020 برای همه ما مهم بوده است.” “و برای آن لحظات که شما به نوعی احساس کمتری از خود دارید ، و شما به اندازه کافی خوب نیستید به همین دلیل است که ما این آهنگ را نوشتیم – برای خودمان به عنوان یک مانترا برای اینکه به خود بگوییم هر اتفاقی بیفتد ، ما خوب خواهیم بود و این خود ماست جهان “

کنسرت کامل میز کوچک (خانه) Chloe x Halle را در زیر تماشا کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=KTNZR82fVHw